Is een digitale factuur versturen handig?



Gebruik de gratis versie

Absoluut! U zult niet meer anders willen.

Er gaat vaak veel tijd zitten in het zelf maken van facturen en beheren hiervan. Voor veel zelfstandige ondernemers is dit een aanslag op hun tijd. Maar al te vaak bent u hier in de avond mee bezig, tijdens uren die u graag anders had willen besteden. Door digitaal te factureren bespaart u niet alleen een hoop tijd maar wordt uw administratie ook direct veilig opgeslagen, verwerkt en geback-upt op een overzichtelijk plek.

Door uw factuur digitaal te versturen creëert u de mogelijkheid om snel te controleren welke factureren er open staan en wanneer de door u opgegeven betaaltermijn is verstreken. U bouwt tegelijkertijd eenvoudig een overzichtelijke klanten- en productenbestand op. Hier is voor u een enorme tijdbesparing te behalen. Dit omdat u te alle tijden uw klanten en producten bij de hand heeft.

Bij ons geen ingewikkelde software met lastige handelingen, in enkele minuten is er een foutloze digitale factuur aangemaakt, geadministreerd en uitgestuurd. Wij willen onze naam eren en uw administratie proffesioneel, compleet en toch simpel houden.

Het versturen van een digitale factuur via Factuur Simpel is voor u een kopzorg minder. Wij versturen automatisch voor u betalingsherinneringen, zo bent u altijd gegarandeerd van betaling en bespaart u kostbare tijd.

U kunt uiteraard ook op uw mobiel op elk moment van de dag uw administratie raadplegen en zien welke digitale facturen er uitstaan bij uw klanten. U kunt ze zelfs op elke gewenste locatie op uw mobiel aanmaken en direct uitsturen. Door uw digitale factuur direct te versturen biedt u uw klanten de mogelijkheid om bijvoorbeeld via iDeal te laten betalen. In veel gevallen blijken uw klanten hierdoor sneller te betalen.

Ook makkelijk als u midden op de dag een telefoontje krijgt over een uitstaande factuur. Deze is heel eenvoudig ter plekke op uw mobiel op te zoeken waardoor u direct duidelijkheid aan uw klant kunt geven, hierdoor wordt uw factuur vaak direct betaald.

Kan ik mijn digitale factuur ook per post versturen?

Geen probleem! U kunt uw digitale factuur ook per post versturen. U maakt de factuur eerst eenvoudig in Factuur Simpel, maar in plaats van deze per e-mail ter versturen kunt u de factuur uitprinten en uw klant deze per post doen toekomen. De factuur is dan evengoed in uw digitale administratie opgenomen en wordt net als bij een per e-mail verstuurde factuur bewaakt en opgenomen in uw administratie. U maakt het daarmee voor uw zelf mogelijk om geleidelijk over te stappen naar een overzichtelijke digitale administratie.

Wat zijn de voordelen van digitaal factureren?

  • Geen stapels papierwerk meer
  • U voorkomt onnodige kosten
  • Het bespaart u tijd
  • Snelle online betaling
  • Inzicht in inkomsten en uitgaven
  • Overal ter wereld toegang tot uw administratie

En dat is nog niet alles! Niet alleen uw uitgaande facturen kunt u papierloos administreren ook uw ingekomen facturen en bonnetjes kunt u eenvoudig digitaal opslaan. Zo neemt de BTW aangifte ook veel minder tijd in beslag. Ook krijgt u via Factuur Simpel de mogelijkheid om alle opgslagen bonnetjes in één keer allemaal digitaal naar uw boekhouder te sturen.

Factuur Simpel staat voor duidelijkheid en eenvoud. Zo kunt u zich weer richten op wat u het liefst doet. Ondernemen!

Bent u nieuwsgierig en geïnteresseerd? U kunt zich binnen één minuut aanmelden voor de gratis versie en ervaren hoe Factuur Simpel zich bewijst. Met de gratis versie zit u nooit vast aan onverwachte kosten.

Er zijn u al veel tevreden gebruikers voorgegaan!

U kunt binnen één minuut aan de slag.

Probeer nu de gratis versie!